Det gamla och det nya


 
För det första så vill jag önska alla ett underbart gott nytt år och att det nya året blir lika bra som alla hoppats på. Själv så tror jag att det kommer bli lika fantastiskt som alla andra år plus minus vissa saker jag varit med om de senaste åren. Får bara hålla tummarna för det bästa och hoppas på ödets positiva energi.
 
Har sprungit runt som en galning hela dagen och försökt få ordning på hemmet och allt annat. Ännu är jag inte klar och gästerna kommer snart. Bara tur att jag får hjälp för annars skulle jag aldrig hinna med. Är en tidsoptimist och missbedömmer alltid tiden. Även denna gång och det slår aldrig fel. Men jag har nu lugnat ner mig och taggat ner min stress. Den är visserligen inte borta, men det är inte lika markant.
 
 
 
Bara någon timme kvar innan gästerna kommer och jag ser verkligen fram emot kvällen och sällskapet. Dessutom så är det bara några timmar kvar till 2014 och hoppet lyser i varje stjärna. Bäst att stänga av datorn och få det sista gjort. Ska hinna göra mig i ordning också innan farstun är fylld med diverse människor med ett glatt humör. Har hunnit duka upp bordet och ger en liten bild som ett smakprov vad min kväll har att erbjuda.
 
 

Kommentera här: