Invigande inlägg.

 
Gör en snabb välkomnade hälsning till er alla. Jag får återkomma med ett mer beskrivande inlägg från mig och om mig. Och givetvis vad min blogg kommer att handla om. Jag inviger även min bloggande karriär med en bild från en vinterklädd bild över en park i Riga. En stad som jag bara älskar, förälskade mig i Riga för fyra år sedan när jag var där på besök med några vänner över helgen.
 
Känslan av att göra något nytt och kärleken till spänningen gör att jag känner att detta kommer att gå bra. Jag har alltid trott på att man ska gå på sin magkänsla och vad lillfingret säger. Jag må kanske vara skrockfull, men det slår aldrig fel. Så därför tror jag att detta kommer att bli bra. Och att det kommer gå över förväntan och ge resultat. Bethooven sa en gång "Bara för att man förlorar något behöver det inte gå fel för det.". Jag fastnade för de orden och har det nu som mantra.

Kommentera här: