Välkomnar

Förs och främst säger jag välkommen till er, mina läsare och följare om jag nu får sådana. Vilket jag givetvis hoppas på att jag får. Och för det andra vill jag faktiskt välkomna mig själv hit på blogg.se. Av en slump tillsammans med några bekanta som tipsade mig om att börja blogga så är jag här. Ska som sagt bli intressant och det återstår att se vad jag kommer att skriva här. Men det kommer handla mycket om mig själv och mitt privatliv och vad jag har gått igenom. Jag kommer även skriva en del om mitt arbete som kurator/samtalsterapeft.
 
Mitt arbete är en del av mig och jag är en del av mitt arbete. Inte för att jag är en arbetsnarkoman eller så, men jag brinner för det jag gör. Brinner för att hjälpa människor som har det tufft både fysiskt och psykiskt.
Men även hjälpa människor ur alkohol och narkotika problem. Då jag även är en naturfantast och galen i att baka lär det antagligen bli en del bloggande om det också. Man vet aldrig och möjligheterna är många. Man ska inte hindra sig själv även om man stöter på vägbulor eller vägkontroll. Du är din vägvisare och du är din egen kung/drottning.

Kommentera här: