Getternas tid

 
Med ett par dagar då man inte har gjort så mycket av tiden så har jag äntligen haft tid till att ta fram min tovning. Det glädjer mig att jag får göra något kreativt när jag känner att det behövs. Den här gången blev det några getter som jag ska ge en bekant när hon fyller i oktober. Så om hon läser detta inlägg så hoppas jag att hon hinner glömma bor det fram till dess. Inte för att det är troligt att hon läser då hon sällan är ute på internet. Av någon anledning har hon fått för sig att det är lätt för okända människor att ta sig in i hennes dator och spionera på henne och hennes privatliv. Föga troligt och jag vet inte hur många gånger man har förklarat att det är inte så lätt att ta sig in i andras datorer idag. Men det går in i ena örat och ut i det andra.
 
Nu återstår det bara att fundera ut något nytt projekt som man kan ha när tiden faller in så att man kan påbörja det också. Just nu står huvudet still och jag vet varken upp eller ner. Dock är det som vanligt och oftast så dyker projekten fram när jag minst anar det. Därför så ska jag låta det vara och låta det komma. Det låter lågiskt eller hur? Mer än så kan jag inte göra och det är inget man kan tvinga fram.
 

Kommentera här: