I tova effekter

 
Har suttit och tovat hela förmiddagen och det är svårt att sluta. Men känner att jag behöver göra ett uppehåll. För det känns som om jag har fått ull ner i halsen och lite till. Men gud så roligt det är. Har suttit och tovat ett par tofflor som jag ska ge Tessa då hon gav mig ett par virkade tofflor förra helgen. Det blir ett par likadana som på bilden. Tovade dem åt mig själv i höstas och de är riktigt bekväma. Och det syns då de börjar bli utslitna. Får nog tova mig ett par till efter detta...
 
I eftermiddag blir det till att åka hem till särbon och äta middag och titta på melodifestivan och ha en allmän myskväll. Så det kommer nog bli ett glas vi till tittandet och givetvis en massa godsaker. Några gemensamma vänner kommer över och tittar med oss så det kommer bli roligt. Det är inte samma sak att se det på TV än vad det är när man är där. Men man kan inte åka land och rike runt för att vara med. Min plånbok skulle inte klara av det...

Kommentera här: