Resa beställd

 
 

En vecka har gått och nu är jag fylld med mer energi än vad jag var och hade i början av veckan. Nu skuttar jag runt i huset och bara ler för mig själv. Kanske borde jag göra det lite oftare och ta fram barnet inom mig. Att skutta runt kan vara riktigt roligt och man behöver inte vara barn för att göra det. Nix! Jag är en vuxen kvinna och njuter av fulla drag av det.
 
Har bokat en weekend i Ringa i mars och jag ser verkligen fram emot det. Var så länge sedan jag var där och jag bara älskar denna underbara stad. Rik på sevärdigheter, historia och människor. Kan sitta i en hel dag och bara skriva skriva skriva och prata om Riga, men jag tror att min omgivning skulle fly fältet efter någon timma eller två... Så nu har jag något att se fram emot och det gör att dagarna blir lite bättre och lättare att handskas med.

Kommentera här: