Utöver all energi

Slutkörd och uppe i varv. Kan det bli bättre än så här? Bara tråkigt att jag har fått tandvärk och måste boka en akuttid hos tandläkaren imorgon. Men måste man så måste man och jag hoppas att det blir smärtfritt både i mun och i plånbok. Men jag tror dock inte det...har inte varit hos tandläkaren på länge nu. Måste börja gå mer regelbundet så att det inte blir så här.
 
Förutom min tandvärk har det inte hänt speciellt mycket här hemma. Suttit och tovat som en galning. Lika roligt nu som för ett par dagar sedan. Dessutom kommer en hel del födelsedagar upp snart och jag ger hellre bort presenter som jag har gjort själv. Brukar bli betydligt mer uppskattat om man säger så. Mer vill jag inte säga då några av dem som fyller snart följer ju min blogg. Men bra kommer det verkligen att bli så mycket kan jag säga.
 
Har hunnit med en och annan prommis i skogen med tillsammans med grannfrun och hennes hund. Underbart som sagt och vi har kommit överens om att det ska bli mer frekvent så vi behöver det båda två... Dessutom får det mig att koppla bort allt vad jobbet har att erbjuda när det gäller stress...

Kommentera här: