Gungstol

 
Är överlycklig, som ett barn på julafton som fått precis allt hon önskat sig. Och kanske lite till. När jag var hemma hos mina föräldrar idag efter jobbet för att hjälpa dem att slänga lite från deras vind hittade vi denna underbara gungstol. Min mor sken upp när hon såg den och talade om att hon tröstade mig, gav mig mat och sövde mig i denna gungstol. Jag har sätt den på bilder från när jag var barn, men alltid trott att de inte hade den kvar. Nu har jag fått den och frågan är nu bara var jag ska ställa den. Men först ska jag fina till den lite och eventuellt måla om den. Har inte bestämt mig ännu. Tänk vad ett besök hos föräldrarna kan göra. Alltid är det något även om det alltid är lika roligt att träffa dem. Men när överaskningarna slår till blir det bara bättre än förväntat.

Kommentera här: