Nostaldiska dagar

 
Känner mig nostalgisk och fylld med en barnslig energi. Kan inte förklara varför men det är en sådan underbar känsla och hela jag är uppfylld av energi, glädje och kärlek till livet. Otroligt egentligen jag vet men ändå så vardagligt och naturligt. Hela helgen har jag tillbringat ute i skogen hos bekanta och bara varit. Underbart och jag gjorde något som jag inte gjort på så länge. Nämligen åka längdskidor. Och oj vad jag känner det i kroppen nu men det skiner jag i. Så nu kommer jag att däcka och låta John Blund ta hand om mig och mina drömmar.
 
Imorgon blir det till att återgå till vardagen och arbetet. Men frågan hur stel man kommer att vara. Kan dock tala om att jag kommer roa mina kollegor då jag går som en vandrande pinne som någon kapat från ett ståtligt träd. Kan faktiskt se det framför mig.

Kommentera här: