Grodiga naglar

 
Idag blev det jobb under förmiddagen och vid lunch gick jag för dagen. Det tog emot en aning men jag kände att det behövdes. Jag är helt färdig i kroppen och den har skrikit hela eftermiddagen efter vila. Men jag hade lite ärenden att uträtta innan jag kunde bege mig hem. Dessutom så hade jag ett besök hos en nagelfixare för att jag behövde få naglarna i ordning. Jag lyxade även till det och fick naglarna målade som grodor. Först var jag lite tveksam men jag måste säga att det blev riktigt bra och jag är nöjd. Nu kommer jag att roa min omgivning med grodnaglar och mina kära kollegor kommer fundera på om de behöver lägga in mig på ett hem eller dyligt. 
 
Nu kommer jag att bara vara och kvällen kommer att bli tidig för min del, min kropp säger ifrån och då är det bäst att lyssna på vad den har att säga. Inte alltid jag har gjort det men jag måste börja lära mig att göra det. Om inte annat för att jag inte ska gå in i väggen eller annat som jag inte vill tänka på för tillfället.
 

Kommentera här: