Hemkommen

Nu är man hemkommen efter några dagar i Göteborg med goda vänner och för att träffa gamla studiekamrater. Det var riktigt skönt att få komma iväg och förhoppningsvis insupit ork och inspiration för att fortsätta med livet och arbetet. Kan inte säga att jag är glad att jag är hemma igen då jag önskar att jag hade ett par dagar till. Men nu är det som det är och jag får återgå till verkligheten. Med ett stort leende på läpparna ska tilläggas.

Imorgon blir det möten stort sätt hela dagen och en hel del pappersarbete. Om jag hinner ska jag även besöka några klienter som kräver lite extra tillsyn...och lite annat som bör göras innan semestern sätter igång. Måste säga att jag ser fram emot semestern men jag vet i tusan om jag riktigt kan släppa arbetet. En arbetsskada kanske jag vet inte eller så börjar jag identifiera mig själv mer och mer med mitt arbete. Kanske inte så bra men det är ju stort sätt mitt liv förutom mitt hus, trädgård och mitt tovande.

Kommentera här: