kvällens hälsning

Skickar en sen kvälls glada sinne och visar att jag är vid liv. Men har haft för mycket att göra och allt för lite tid. Dessutom har saker kommit in i glömska för att jag haft för mycket att tänka på.
Är bara glad dock att jag inte glömmer mig själv som det ser ut nu. Men skulle inte förvåna mig om jag gör det snart. Det skulle vara så typiskt mig om det skulle hända. Har dock fått människor omkring mig skratta åt min förvirrade uppsyn.
 
Söndagskväll och jag inser att det är allt för lite tid kvar av dagen. Har för mycket att göra och bara hälften av allt är klart. Men får ta det som det kommer och inse att jag inte är mer än mänsklig. Men ibland skulle det vara bra om man kunde vara en maskin eller om man kunde klona sig . Framförallt när man har allt för mycket att göra både privat och på arbetet. 
 
 

Kommentera här: