Turista turista

 
Sprungit runt på kullersten och beundrat gamla stan och underbara Riga. Är helt slut men än är inte dagen över och jag har mycket kvar att avnjuta och saker att göra. Besökt museer och kyrkor och allt vad man nu gör som turist. Det är första gången som jag verkligen leker turist i Riga och det är en upplevelse i sig. Då jag är stort sett en Riga fantast så är det en ny upplevelse att leka turist. Men jag lär mig och ser saker med nya ögon. Alltid något eller hur?
 
 
 
Det känns som om jag somnar om jag sitter allt för länge så det kanske är dags för mig att leta reda på en mysig resturang eller café för att få i mig lite mat innan jag fortsätter min upptäcksfärd. Bara tur att man har en bra telefon med kamera och uppkoppling till internet...annars skulle jag inte kunna dela med mig av min dag. Härligt eller hur? Så det lär komma upp fler bilder med tiden så njut nu!
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: