Weekend Riga

 
Har nu åkt iväg på min lilla weekend och jag känner hur stressen släpper mer och mer. Humöret är på topp och jag har ett leende på mina läppar. Sitter på ett Café i det centrala Riga och avnjuter en underbar lunch. En värmande borst och vitlöksbröd samt kycklingvingar och potatisklyftor. En regäl lunch som jag står mig på tills jag kommer tillbaka till hotellet. Nu ska jag leka turist och insupa den värmande känslan av vänlighet och gud vet vad. Så mycket kultur och sevärdigheter att jag är till bristningsgränsen. Bättre än så här kan det inte bli.
 
Så på återseende och vem vet vad jag skriver om nästa gång och när det blir.
För jag kan inte lova att jag orkar eller kommer ihåg att skriva nu under de dagar jag
är här. För jag kan komma att gå in i min semester och det är inte första gången.
 

Kommentera här: