En tids paus

 
Har haft paus under en lång tid på grund av sjukdom och annat som inte riktigt har gått som jag själv har velat. Men jag är till hälften tillbaka och försöker göra så gått jag kan. Nu har julen och nyåret passerad och det är 2015. Tror att det kommer att bli ett bra år. Försöker att intala mig det iaf om inte annat. Nu får vi hoppas att våren kommer snart så man kan börja vara ute i trädgården och pyssla. Har många nya idéer, men sedan får vi se hur mycket min rygg tillåter mig att göra. Suck, alltid är det något som ska sätta stopp. Men jag får ta det som det är och göra det jag kan.
 
Dock är jag lite trött på att gå hemma, och det jag har kunnat göra har jag gjort mer än 5 gånger. Men ska inte börja jobba igen förrän i april. Visserligen inte heltid men ändå och jag längtar till april så det skriker om det. För jag vill verkligen vara till nytta igen. Känner inte att jag är det just nu för tillfället. Inte för att jag känner mig värdelös men någon nytta vill man göra och kunna känna att man gör lite bättre för någon.
 

Kommentera här: